A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КРАСНОКУТСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ" КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Інклюзивна освіта

  Інклюзивне навчання

      Інклюзивне навчання - система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

         Інклюзивне навчання  ґрунтується на таких принципах:

- кожна дитина має право на освіту;

- кожна дитина має унікальні особливості, інтереси, здібності та навчальні потреби;

- освітні програми мають брати до уваги широке різноманіття характеристик і потреб дітей;

- діти з особливими освітніми потребами повинні мати доступ до навчання у звичайних освітніх установах;

- школи, дитячі садки та інші заклади освіти зобов’язані створити умови навчання, що забезпечують потреби дитини;

- звичайні заклади освіти є найбільш ефективним методом навчання з точки зору забезпечення потреб дитини, протидії дискримінації та розподілу державних коштів.

Інклюзивне освітнє середовище

Інклюзивне освітнє середовище - сукупність умов, способів і засобів для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей.

Кого ми вважаємо особами з особливими освітніми потребами

Особа з особливими освітніми потребами - особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту.

Переваги інклюзивного навчання

  •  Інклюзивне навчання усуває бар’єри в системі освіти та системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами.
  • Вища залученість батьків дл процесу  навчання.
  • Діти з особливими освітніми потребами отримують можливість соціалізації, розвитку своїх інтересів і талантів і подальшої інтеграції в суспільство, вступу дл професійних і вищих закладів освіти.
  • Діти з особливими освітніми потребами мають змогу налагодити дружні стосунки з однолітками в школі та поза її межами та моделюють належні способи взаємодії з колективом.
  • В інклюзивних класах створено атмосферу спокійного прийняття відмінностей інших людей.

 

Офіційні засади інклюзивної освіти в Україні

У грудні 2009 року Україна ратифікувала основні міжнвродні документи у сфері забезпечення прав дітей згідно зі світовими стандартами освіти, соціального захисту та охорони здоров’я. Передусім йдеться про статтю 24 Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, в якій визначено

Просто про інклюзивну освіту

Поради для крівників закладів загальної середньої освіти щодо створення якісного індивідуального освітнього простору в школах, забезпечення ефективної реалізації індивідуальної програми розвитку   (ІПР) дитини з особливими освітніми потребами.

Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним.

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора