A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КРАСНОКУТСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ" КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

16.12.2021 на платформі Google Meet для вчителів іноземної мови, в рамках ТМО (територіального методичного об'єднання), відбувся методичний івент

Дата: 16.12.2021 15:05
Кількість переглядів: 19

16.12.2021 на платформі Google Meet для вчителів іноземної мови, в рамках ТМО (територіального методичного об'єднання), відбувся методичний івент на тему: «Шляхи підвищення якості підготовки до ЗНО - 2022 року з іноземної мови: проблеми, виклики, перспективи. Особливості викладання іноземної мови у початковій школі в контексті НУШ. Особливості роботи вчителя з учнями в інклюзивному класі. Державний стандарт базової середньої освіти: мовно-літературна освітня галузь». Під час онлайн-засідання було представлено презентації:

1. "Підготовка до ЗНО-2022 з англійської мови: поради, інструменти і методики" (відповідно до матеріалів онлайн-мастерні у межах методичного хакатону) (Маслій О.О., голова ТМО, вчитель англійської мови Качалівського ліцею).

2. "Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів 1-х класів, визначеної Держстандартом початкової школи. Особливості викладання іноземних мов у школі у контексті НУШ" (Маслій О.О., голова ТМО, вчитель англійської мови Качалівського ліцею).

3. "Організація уроків англійської мови в умовах дистанційного навчання" (Ільєня В.К., вчитель англійської мови Каплунівської гімназії).

4. "Особливості роботи вчителя з учнями в інклюзивному класі" (Токар А.Л., психолог КУ "Краснокутський ЦПРПП").

5. "Державний стандарт базової середньої освіти: мовно-літературна освітня галузь" (Шпарага А.В., консультант КУ "Краснокутський ЦПРПП").

В онлайн-засіданні ТМО взяли участь 26 вчителів з 14 ЗЗСО селищної територіальної громади. Всі презентації будуть розміщені на офіційному веб-сайті КУ "Краснокутський ЦПРПП" в розділі "ПРОФЕСІЙНІ СПІЛЬНОТИ". 

Щиро дякуємо за участь! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!



« повернутися

Вхід для адміністратора