A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КРАСНОКУТСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ" КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Спецкурси

Дата: 06.03.2021 16:34
Кількість переглядів: 117

 Спецкурси

 

 

 

 


"Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя".

"Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу  дитини із особливими освітніми потребами" - Цей курс покликаний на допомогу педагогам, психологам, логопедам закладів дошкільної та загальної  освіти аби надати  широкому колу освітян унікальну інформацію щодо особливостей розвитку та сприйняття інформації за допомогою сильних сторін кожної дитини із особливими освітніми потребами.

"Формування світоглядних основ та компетенцій з безпеки життєдіяльності: від учня до  вчителя" - У програмі курсу  висвтлено нормативно-правові акти, якими врегульовано основні положення безпеки життєдіяльності та цивіьного  захисту населення, наведено статистичні дані та сформульовано практичні рекомендації. Найцікавішим елементом курсу є розширення розуміння безпеки життєдіяльності в сучасному світіяк ключової компетентності для навчання протягом усього життя.

"Як навчити дитину володіти емоціями"- У програмі курсу ви дізнаєтеся про вікові показники формування емоційної та вольової сфери. Що саме та коли варто пропонувати дітям?  Які  психолого-педагогічні підходи можуть стати найефективнішими? Які наслідки можуть мати деструктивні емоційні прояви у дітей та підлітків? Як емоції впливають на навчання?

"Стратегія підготовкидитини дошкільного віку до  навчання у школі" - У навчальному курсі пропонують  розглянути основні аспекти розвитку дитини в усіх сферах особистості: фізичної, психічної, психологічнї, інтелектуальної, мотиваційної, етично-моральної, емоційно-вольової готовності.

"Практичні підходи в проведенні корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку" - Навчальний курс пропонує розглянути педагогічні підходи вроботі з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку, що зустрічаються найчастіше. 

"Розвиток комунікативних вмінь у дошкільному віці. Практикум." - Дошкільна педагогіка розглядає  спілкування як провідну форму життєдіяльності людини, що визначає необхідність розвивати у дошкільному віці комунікативно-пізнавальні здібності, потреби у спілкуванні. 

"Комунікативно-освітній простір закладу дошкільної освіти: спілкуємося з дітьми по-новому." - Курс спрямований на розвиток здатності до  комунікативної взаємодії з дітьми шляхом поглиблення знань про організацію педагогічного спілкування як міжособистісного, особливості мовленнєвої комунікації, структуру професійно-мовленнєвої  комунікації, вдосконалення професійних комунікативно- мовленнєвих умінь, впливу на емоційно-вольову сферу. У курсі буде розкрито сучасні теоретичні аспекти комунікативної взаємодії з дітьми.

"Комунікативна компетенція дітей у дошкільний період: передумови та закономірності формування. Діти з особливими  потребами у соціальному середовищі: комунікативний аспект." 

"Розвиток критичного мислення та медіаграмотності." - В даному курсі ви знайдете всю сукупність засобів і прийомів по медіаосвіті та критичному мисленню.

"Елементи арт-терапії на уроках у початкових класах як спосіб заспокоєння та рівноваги учнів." - Структура програми пердбачає всі види повчальної діяльності. Отримання і засвоєння нових знань (лекційні і практичні  заняття), доповнюється базовими практичними вправами для педагогів, в яких  можна придбати важливий для занять досвід, творчо переробляючи приклади і вказівки, що додаються до учбового плану. 

"Психологічні аспекти естетичного виховання на уроках зарубіжної літератури." - Курс спрямований на ознайомлення з  основними методами та прийомами реалізації естетичного виховання на уроках зарубіжної літератури.

"Фасилітація в системі освітньої діяльності: теорія і практичні поради." - Програма курсу моделює  теоретичні й практичні засади фасилітативного  супроводу освітнього процесу в умовах сучасних трансформацій.

"Психологія оцінювання й рефлексії в освітньому процесі." - Цей курс дозволить вдосконалити професійно-педагогічну компетентність  у галузі психології оцінювання і дозволить урізноманітнити професійний інструментарій прийомами рефлексії і зворотного зв’язку в освітньому процесі.

"Скрайбінг в освітньому процесі НУШ: путівник зі створення інноваційних технологій активізації творчо-пізнавальної діяльності." - Скрайбінг - новітня форма презентації освітнього матеріалу, що сприяє розвитку візуального і креативного мислення учнів, дозволяє інтенсифікувати освітній процес, активізувати  пізнавальну діяльність здобувачів освіти та за допомогою образів пришвидшити і полегшити передачу знань. Саме тому дистанцйнй модуль презентує інструкцію-практикум зі створення освітнього скрайбінгу у  командній роботі ссіх учасників Нової української школи. Пропоновані технології, методики і вправи допоможуть вчителеві створювати разом з учнями скрайбінг-історії, буктрейлери, креативні відеопрезентації, а також розробляти освітній відеоконтент..

"Емоційна ефективність учителя: теорія і практика."


« повернутися

Вхід для адміністратора