Оцінювання обов’язкових результатів навчання за новим Державним стандартом базової середньої освіти
Ціннісні орієнтири НУШ, новий Державний стандарт базової середньої освіти передбачають цілком нові підходи не лише до організації освітнього процесу, але й до оцінювання результатів навчання учнів.
Які види оцінювання результатів навчання учнів є в базовій середній освіті? У чому відмінність понять «оцінка» й «оцінювання»? Що підлягає оцінюванню та як часто потрібно його здійснювати? У чому цінність формувального оцінювання?
Про це і не тільки 23 травня 2023 року розповідала Ірина Клименко, проєктна менеджерка з оцінювання НУШ Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України в межах проєкту АРУ, під час інформаційної сесії. Зокрема фахівчиня презентувала проєкт загальних критеріїв оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів та пояснила, що лягло в основу галузевих критеріїв оцінювання.