A A A K K K
людям з порушенням зору
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КРАСНОКУТСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ" КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

02.02.2024 на платформі Google Meet для практичних психологів та соціальних педагогів в рамках ТМО (територіального методичного об'єднання) відбулася палітра досвіду

Дата: 02.02.2024 15:31
Кількість переглядів: 17

 

02.02.2024 на платформі Google Meet для практичних психологів та соціальних педагогів в рамках ТМО (територіального методичного об'єднання) відбулася палітра досвіду "Обмін досвідом в рамках атестаційного періоду практичних психологів та соціальних педагогів за умов дистанційного навчання та воєнного стану".

Під час засідання обговорили питання:

1. Презентація «Посилення професійного потенціалу практичних психологів: теоретичний та практичний аспекти», Наталія Бреславська, голова ТМО, практичний психолог Краснокутського ліцею №1.

2. Презентація досвіду поботи «Менеджмент злості: як приборкати внутрішнього вовка», Семененко Ю.С., соціальний педагог Краснокутського ліцею №2.

3. Презентація досвіду поботи «Як зберегти спокій у непростий час. Практичні поради», Яковенко І. В., практичний психолог Краснокутського ліцею №2.

4. Презентація досвіду поботи «Робота практичного психолога Костянтинівського ліцею в між атестаційний період в умовах дистанційного навчання та воєнного стану», Додаток Т.С., практичний психолог Костянтинівського ліцею.

5 Презентація досвіду поботи «Новітні технології в роботі соціального педагога та асистента вчителя», Кулик Т. О., соціальний педагог Костянтинівського ліцею.

Координатор ТМО практичних психологів та соціальних педагогів - Токар А.Л., психолог Центру.

В онлайн-засіданні ТМО взяли участь 8 практичних психологів та соціальних педагогів із 7 ЗЗСО селищної територіальної громади. Всі презентації та матеріали засідання будуть розміщені на офіційному веб-сайті КУ "Краснокутський ЦПРПП" в розділі "ПРОФЕСІЙНІ СПІЛЬНОТИ".

Щиро дякуємо за участь! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!



« повернутися

Вхід для адміністратора